Nasi Kukus My Mama

Sedap. 😀

Pergi restoran ni secara tak sengaja sebenarnya. Pergi rumah abang di Kuantan. Sebelum sampai ke rumah tu ronda-ronda cari makan. Kelaparan. Takkan sampai-sampai rumah orang mintak nasi pula kan… haha.

Masa ronda-ronda tu nampak papan iklan ‘Nasi Kukus My Mama’ kemahin besor. Berpandukan google dan waze dapatlah cari restorannya. Tak ada expectation apa-apa pun. Cari restoran tu sebab nak makan nasi.

Kami pergi yang cawangan Air Putih. Tekujut juga bila sampai. Eh… ingatkan kedai makan hidang-hidang, hahha. Ala-ala fastfood rupanya.

Bau ayam goreng dia pun dah sedap. Makan lagi la sedap, hahah. Ada lauk lain lagi, pun sedap.

Kalau jumpa restoran ni di mana-mana boleh lah cuba. Ni websitenya kalau nak tau lebih lanjut, http://nasikukusmymama.com/.