Bantuan kecergasan untuk ibu-ibu dan bakal-bakal ibu

Wanita terutama yang dah menjadi ibu dan bakal menjadi ibu perlukan nutrisi yang cukup. Bukan saja penting untuk diri sendiri tapi juga untuk keluarga. Ibu yang yang cergas dan gembira adalah kunci keluarga bahagia. Gituu…

Kita sebagai mak-mak orang ni tak kira yang duduk dirumah atau keluar bekerja, selalu rasa macam tak cukup tangan tak cukup masa. Bertenang… sebenarnya semua cukup cuma kita penat dan stress terutama yang ada anak kecil.

Tubuh anda perlukan suplemen. 🀩

Betul ke?

Betul. 😎

Itu jawapan untuk diri saya. Hampir pasti benar untuk diri anda juga… Jom baca apa yang Shaklee boleh tolong.

Set Ibu Cergas (Ekonomi) ni sesuai untuk wanita terutamanya bermula dari semasa kita mula mengandung, hinggalah masa berpantang, dan terus sambung amalkan selepas tu. Mari cuba amalkan 4 suplemen ni;

🧑 B-Complex

🌟 Suplemen gembira. Membekalkan kesemua lapan vitamin B, asid folik dan biotin. Membantu kadar penyerapan nutrien, badan lebih kuat, otak lebih fokus, emosi lebih stabil dan terkawal. Mengelakkan ibu-ibu menjadi momster.

🌟Sebotol cukup untuk bekalan sehingga 4 bulan.

🧑 Ostematrix .

🌟 Diformulasi khas dengan campuran 7 nutrien penting termasuk kalsium, vitamin D, magnesium, zink, kuprum, mangan, dan boron untuk membantu membina ketumpatan tulang. Mulai hamil… keperluan kalsium kita bertambah, untuk bayi (bayi serap kalsiumm dari ibu) dalam perut dan diri sendiri. Badan kita juga perlu kalsium antaranya untuk pergerakan otot dan pembekuan darah.

🌟 Kalau bekalan kalsium tak cukup badan akan ambil bekalan dari tulang dan gigi kita. Sebab tu kita perlu meningkatkan pengambilan kalsium (dari makanan atau suplemen) untuk mengelakkan risiko osteoporosis. Siapa-siapa yang selalu ada masalah nak meneran masa buang air besar pun elok ambil ostematrix.

🌟 Sebotol cukup untuk bekalan 1 hingga 2 bulan.

🧑 Vita-Lea Iron Formula .

🌟 Ini multivitamin dari Shaklee. Dah berevolusi sejak 1915. Membekalkan 28 jenis vitamin penting dan mineral kritikal. Ibu-ibu ni kadang makan pun aci mana sempat saja. Cara sediakan makanan pun perlu betul-betul jaga untuk pastikan khasiat terpelihara. Bagus Vita-lea ni untuk mengisi lompong-lompong nutrisi yang kita tertinggal. Untuk tubuh yang cergas dan minda yang fokus, nutrisi mestilah cukup.

🌟 Sebotol cukup untuk bekalan 2 hingga 4 bulan.

🧑 Sustained Release Vita-C

🌟 500mg vitamin C dilepaskan secara berperingkat selama 5 jam. Diperkayakan dengan 120mg bioflavonoid sitrus untuk meningkatkan keberkesanan. Penggunaan secara optimum dan efisien, baru untung.. haa. Sebenarnya vitamin c penting juga untuk kesihatan gigi, gusi, dan tulang. Tapi kesan paling obvious mestilah kulit jadi cantik mulus lagi glowing. Kita mak-mak ni pun mesti nak cantik juga tau.

🌟Sebotol cukup untuk bekalan 6 bulan!

Ada yang kata suplemen Shaklee mahal kan? Ya, memang mahal. Mahal dari segi nilainya. Harganya? Tak mahal mana puan-puan… Lagi-lagi kalau jadi ahli. Meh whatsapp saya, saya boleh jelaskan lagi. Klik sini: http://fhatiah.wasap.my

Atau contact nombor ni, 012-9341458 (Fhatiah)

Tinggalkan Balasan